• م. انقلاب، خ. کارگر جنوبی، ک. مهدی‌زاده، پ. ۲۷، واحد ۱۹ (لطفاً پیش از تشریف‌فرمایی تماس بگیرید.)
لوگوی نبشته
جدا کننده

محاسبه هزینه پرینت

هزینهٔ کپی و پرینت را از این بخش محاسبه کنید

از فرم زیر می‌توانید هزینه چاپ جزوه و پرینت سیاه و سفید و رنگی را محاسبه کنید. این فرم به‌صورت روزانه به‌روز می‌شود و قیمت‌های ارائه شده در آن کاملاً قابل اطمینان است.

سعی شده است قیمت‌های ارائه شده کاملاً رقابتی و به‌خصوص برای دانشجویان و دانش‌آموزان به‌صرفه باشد. در کنار قیمت‌های ارزان تلاش کرده‌ایم کیفیت را در حد مطلوب و قابل قبول حفظ کنیم. در دو سال گذشته با وجود افزایش مکرر قیمت کاغذ و ملزومات چاپ، از ابتدا تا انتهای سال، هزینه چاپ جزوه و پرینت را ثابت نگه داشته‌ایم.

چنانچه می‌خواهید فایلتان به صورت پشت و رو چاپ شود، بعد از انتخاب دو رو تعداد برگ را نصف تعداد صفحات فایل وارد کنید. یعنی مثلاً برای چاپ فایل ۱۰۰ صفحه‌ای پشت و رو، گزینه دو رو را انتخاب کنید و تعداد برگ را ۵۰ وارد کنید.

سفارش‌های بیش از دو میلیون تومان به‌صورت رایگان ارسال می‌شوند.

تاریخ به‌روزرسانی قیمت‌ها ۱۴۰۳/۰۱/۰۹

اندازه کاغذ
چاپ
صحافی
تعداد صفحه
چاپ یک نسخه
نسخه
نحوه ارسال
هزینه چاپ
کد تخفیف
سایر تخفیف‌ها
جمع تخفیف‌ها
هزینه ارسال
قابل پرداخت

لطفاً توضیحات سفارش خود را به همراه فایل/ فایل‌های خود از یکی از راه‌های زیر برای ما ارسال کنید.

جدا کننده

فرم محاسبه هزینه پرینت چطور کار می‌کند و برای چه کاری تعبیه شده است؟

نحوه کار سیستم محاسبه هزینه پرینت ساده است. چنانچه درباره فرم محاسبه هزینه پرینت و کپی (اندازه و جنس کاغذ، رنگ چاپ و نوع صحافی) اطلاعات بیشتری خواستید، می‌توانید بخش پایین صفحه را مطالعه کنید.

مشتریان این بخش، اغلب، دانش‌آموزان، دانشجویان و سازمان‌هایی‌اند که به دنبال پرینت ارزان، چاپ جزوه، تکثیر دستورالعمل‌های سازمانی و مواردی از این دست‌اند.

پس از مشاهده قیمت پرینت راه‌های ارسال فایل به شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید از طریق تلگرام، واتس‌اپ یا ایمیل فایل خود را برای ما ارسال کنید.

فرم انتهای صفحه برای ارتباط غیرمستقیم و شماره تلفن برای ارتباط مستقیم با ماست. با ما در ارتباط باشید.

جدا کننده

سفارش چاپ کتاب هم از همین قسمت مقدور است؟

توجه کنید که فرم حاضر برای محاسبه هزینه چاپ جزوه و پرینت و کپی در نظر گرفته شده است. این فرم مناسب کسانی است که می‌خواهند جزوه یا فایلی را ارزان پرینت بگیرند یا تکثیر کنند. چنانچه به چاپ کتاب نیاز داشتید، می‌توانید از بخش دیگری که در این سایت برای محاسبه هزینه چاپ کتاب در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

جدا کننده

پرینت ارزان یا شاید ارزان‌ترین قیمت پرینت و کپی

سعی کرده‌ایم هزینه‌ها شفاف باشد. با این حال برای روشن‌تر شدن نحوه محاسبه، در پایین صفحه قیمت یک برگ پرینت روی کاغذ آ۴ (یک رو و دو رو) درج شده است تا امکان مقایسه قیمت خدمات ما با دوستان دیگری که در این حوزه فعال‌اند همواره فراهم باشد. امیدورایم اینجا آخرین جست‌وجوی شما برای پرینت ارزان و باکیفیت باشد. در طی سای‌هایی که چاپ جزوه و پرینت به خدمات ما افزوده شده است، با وجود نوسانات شدید قیمت کاغذ و ملزومات چاپ، از ابتدا تا انتهای سال هزینه‌ها در مجموعه ما ثابت بودده است. 

نرخ اتحادیه کپی و پرینت ۱۴۰۲

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که پس از مراجعه به یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری با قیمت‌هایی بسیار بیش از آنچه در اینجا می‌بینید، مواجه شوید و اگر به هزینه‌ها اعتراض کنید، به شما خواهند گفت که این هزینه‌ها نرخ‌هایی است که اتحادیه برای کپی و پرینت در سال جاری اعلام کرده است. اتحادیه فناوران رایانه در شاخه نرخ‌نامه کافی‌نت برای هر برگ پرینت سیاه‌وسفید یک‌رو ۵۰۰۰ تومان و دورو ۸۰۰۰ تومان و برای پرینت رنگی در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ تا ۱۵ هزار تومان را اعلام کرده است. پس اغلب عزیزانی که در دفاتر خدمات رایانه‌ای به کار مشغول‌اند، گران‌فروشی نمی‌کنند و مطابق با نرخ اعلامی عمل می‌کنند. به دو دلیل عمده هزینه‌ها در این سایت از نرخ‌های اعلام‌شده بسیار کمتر است؛ اول اینکه برای جلب رضایت مشتریان و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان سعی شده هزینه‌ها حتی‌المقدور کم و منصفانه باشد و دوم اینکه چاپ تخصص ماست و دستگاه‌هایی که در مجموعه ما وجود دارد، با پرینترهایی که در کافی‌نت‌ها موجود است، متفاوت است و هزینه تعمیر و نگهداری آنها و مواد مصرفی‌شان با پرینترهای معمولی یکسان نیست. همچنین کیفیت چاپ اسناد بسیار بالاتر از چاپ با پرینترهای معمولی است. 
جدا کننده

تخفیف و ارسال رایگان هم داریم

سفارش‌های مدارس، سازما‌ن‌ها و سفارش‌های انبوه مشمول تخفیف‌اند و برای تخفیف می‌توانید با چاپخانه در تماس باشید تا از شرایط آن مطلع شوید. همچنین غالباً سفارش‌های بیش از مبلغی معین را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می‌کنیم. فعلاً ارسال رایگان برای سفارش‌های بیش از ۲ میلیون تومان فعال است.

جدا کننده

پرینت فوری

ما برای محاسبه هزینه‌های پرینت و تکثیر زمان‌بندی‌های متفاوت و به تبع آن قیمت‌های پلکانی ایجاد نکرده‌ایم. همواره سعی کرده‌ایم تمام سفارش‌ها را فارغ از حجم و مبلغ در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهیم. چنانچه مایل بودید کار خود را فوری و حداکثر ۲۴ ساعته تحویل بگیرید، هنگام سفارش آن را ذکر کنید. پس از گسترش سیستم محاسبه قیمت پرینت امکان تفکیک سفارش‌ها فوری و عادی هم فراهم خواهد بود.

جدا کننده

سوالات متداول

توضیحات
جنس کاغذ

چرا چاپ جزوه و اسناد در این بخش فقط روی کاغذهای A4، A5 و A3 چاپ می‌شود؟

در مؤسسه چاپ کتاب نبشته سعی شده است متناسب با محتوا و کاربرد آن از کاغذهای متناسب استفاده شود. معمولاً برای پرینت و تکثیر جزوه از کاغذ تحریر ۸۰ گرم استفاده می‌شود.

برای پرهیز از پیچیده شدن بخش محاسبه هزینه پرینت، تنوع جنس و گرماژ‌ کاغذها را، عمداً، حذف کرده‌ایم. تا کنون، تقریباً، تمام مشتریان ما پرینت را روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم خواسته‌اند. چنانچه به کاغذ یا گرماژ دیگری نیاز داشتید، تلفنی با کارشناسان ما مطرح کنید و قیمت دریافت کنید.

درباره ابعاد کاغذهای مورد استفاده در این بخش هم همان توضیح بالا کفایت می‌کند. چاپ کتاب در قطع‌های مختلف رحلی، وزیری، رقعی، پالتویی، جیبی و خشتی انجام می‌شود. می‌توانید برای چاپ جزوه و پرینت اسناد در این ابعاد با ما در تماس باشید یا در همان بخش چاپ کتاب سفارش را ثبت کنید.

رنگ چاپ

پرینت ارزان، به چه قیمتی؟

اغلب دستگاه‌های سیاه‌وسفید چاپ دیجیتال مشابه هم عمل می‌کنند و در کیفیتی که ارائه می‌کنند تفاوت چندانی ندارند. اگر این دستگاه‌ها، فارغ از نوع و سال ساخت، به‌موقع سرویس شوند و مقدار تونر مصرفی آنها برای ارزان‌تر تمام شدن هزینه چاپ کم نشود، پرینت با آنها کیفیت قابل قبولی خواهد داشت.  ما در مجموعه چاپ کتاب نبشته، همواره کوشیده‌ایم پرینت و چاپ ارزان را با کیفیت مقبول همراه کنیم. همان‌طور که گفته شد، پرینت سیاه‌وسفید در دفاتر فنی و چاپخانه‌های مختلف اختلاف کیفیت چندانی ندارد، اما پرینت و چاپ رنگی چنین نیست.

چاپ رنگی یا پرینت رنگی؟

مکرر پیش آمده که مشتریان پیش از سپردن کار (خصوصاً کارهایی که به پرینت رنگی احتیاج دارد) به مجموعه ما پرسیده‌اند شما چاپ رنگی دارید یا پرینت رنگی؟

احتمالاً کسی که اندکی با سازوکار دستگاه‌های چاپ دیجیتال آشنا باشد بین این دو تفاوتی قائل نشود، اما در عمل پرسش بالا پرسشی است کاملاً به‌جا که از تفاوتی آشکار خبر می‌دهد.

ممکن است در دفاتر فنی و بعض چاپخانه‌ها این مدل دستگاه‌های «کونیکا» را دیده‌ باشید. این دستگاه‌ها که اصطلاحاً به آنها دستگاه‌های آفیس هم می‌گویند، برای حجم کمی از کار و فایل‌های بسیار معمولی با میزان رنگ کم قابل استفاده‌اند.

پرینت رنگی - دستگاه کونیکا

 

صفحات رنگی‌ای که بعض مشتریان به آن پرینت رنگی می‌گویند (در مقابل چاپ رنگی) با این دستگاه‌ها چاپ می‌شوند.

دستگاه‌های دیگری هم از همین کمپانی درایران وجود دارد که به دستگاه‌های صنعتی معروف‌اند. این دستگاه‌ها کیفیت چاپ بهتری ارائه می‌کنند و هزینه نگهداری و ملزوماتشان بیشتر است. از این دستگاه تعداد کمی در ایران مشغول به کار است. مشتریان، اغلب، خروجی این دستگاه را «چاپ رنگی» می‌دانند.

پرینت رنگی ارزان - دستگاه صنعتی چاپ دیجیتال

 

ما در گروه چاپ کتاب نبشته، از هر دوی این دستگاه‌ها در جای خود بهره می‌بریم و در کنار ارائه پرینت رنگی ارزان، مدعی ارائه محصولی کاملاً منحصربه‌فرد هستیم. در ادامه چند ثانیه‌ای از «چاپ» با دستگاه صنعتی چاپ دیجیتال را در چاپخانه نبشته ملاحظه می‌کنید.

پرینت رنگی با تراکم رنگ کمتر یا بیشتر از ۵۰ درصد

چنانچه فایلی که می‌خواهید پرینت بگیرید، میزان رنگ زیادی دارد یا اصطلاحاً تمپلات است گزینه «تمام رنگی» را انتخاب کنید. در غیر این صورت و برای فایل‌های با رنگ کم گزینه «رنگی تا ۵۰ درصد» را انتخاب کنید.

با توجه به اختلافی که هزینه پرینت رنگی با تراکم کم و تراکم زیاد دارد و امکان اشتباه در تخمین همواره وجود دارد، هزینه دقیق پرینت رنگی پس از دریافت فایل مشتری اعلام خواهد شد.

صحافی

صحافی چسب گرم هم دارید؟

در این بخش مسامحتاً از عنوان صحافی استفاده کرده‌ایم تا برای کاربران گویا باشد.

اغلب جزوه‌ها و اسنادی که پرینت گرفته می‌شوند، به وسیله منگنه و فنر صحافی می‌شوند و به صحافی به‌صورت شومیز، گالینگور یا جلد سخت ندارند.

در محاسبه هزینه پرینت، جز دوخت یا منگنه که کاملاً روشن است، دو نوع صحافی سیمی ذکر شده است. یکی با طلق معمولی و دیگری با طلق‌هایی که به طلق پاپکو معروف است. درباره صحافی سیمی دو نکته قابل ذکر است:

  • مطلوب ما در این بخش پرینت و کپی ارزانِ، اصطلاحاً، دانشجویی بوده است، به همین دلیل به هزینه‌های صحافی هزینه چاپ جلد را نیفزوده‌ایم و صحافی با سیمی کردن و افزودن طلق به آن انجام می‌شود؛

  • نوع سیمی کردن جزوات و اسناد به تعداد صفحات آن بستگی دارد. فنر دوبل برای جزواتی که بیش از ۲۰۰ صفحه مقدور نیست و برای این اسناد از فنر مارپیچ استفاده می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، برای این بخش صحافی چسب گرم و جلد سخت در نظر گرفته نشده است. چنانچه به چنین مواردی نیاز داشتید، می‌توانید از بخش تخمین هزینه چاپ کتاب استفاده کنید.

 

صحافی پایان‌نامه را چطور ثبت کنیم؟

در بخش هزینه چاپ کتاب با انتخاب قطع رحلی و صحافی گالینگور (طلاکوب) می‌توانید هزینه چاپ پایان‌نامه را محاسبه کنید و ثبت سفارش را از همان بخش انجام دهید.

 

صحافی نمی‌خواهم.

همچنین ممکن است مشتریان پس از چاپ جزوه یا اسناد خود به صحافی نیازی نداشته باشند. برای سفارش چاپ بدون نیاز به صحافی می‌توان به دو شیوه عمل کرد:

  • جمع تعداد برگه‌های سفارش خود را وارد کنید؛

  • سفارش خود را به تعداد نسخه‌ای که نیاز دارید وارد کنید.

مورد دوم این حسن را دارد که به صورت تفکیک‌شده برای شما ارسال می‌شود.

پرداخت هزینه

پس از محاسبه هزینه پرینت می‌توانید مبلغی را که سیستم بنا به سفارش شما محاسبه کرده است، از طریق بخش پرداخت اینترنتی سایت واریز کنید و به همراه فایل‌ها و توضیحات خود برای ما از یکی از راه‌های تلگرام، واتس‌اپ یا ایمیل ارسال کنید.

تخفیف‌ها

همیشه تخفیف یا همیشه ارزان؟

از جمله ترفندهای تبلیغاتی که قیمت بالای خدمات را تا حدودی بی‌اثر می‌کند، تخفیف دائم یا ارسال رایگان است. البته که هر تخفیف یا ارسال رایگانی به معنای گران‌فروشی نیست، اما غالباً چنین است.

ما در گروه چاپ و نشر نبشته به جای همواره تخفیف دادن، کوشیده‌ایم همواره خدماتمان را با قیمت‌هایی منصفانه ارائه کنیم. با این حال به مناسبت‌های مختلف چه به صورت همگانی و چه به صورت ارسال کد تخفیف امکان پرینت ارزان را مهیا کرده‌ایم. چاپ جزوه مدارس و همکاری‌ با سازمان‌ها مشمول تخفیف‌های ویژه مجموعه نبشته خواهد بود.

ارسال رایگان چه شرایطی دارد؟

همچنین سفارش‌های بیش از ۲ میلیون تومان، به مقصد هر جای ایران، به صورت رایگان ارسال می‌شود.

slide-61fd10a
slide-898d483
slide-d9274e8
slide-0a60330

۴۶ نظر

  • سلام من خیلی چاپ جزوه هام لازم دارم هر چند وقت یکبار طی چند روز ارسال میشه ؟
    به اراک؟ هر چقدرم به کافی نتای مرکز شهر میرم بالاخره یه روزی عجله دارم و مجبورم بدم به این بی شرفا با نرخ های نجومیشون

    • سلام
      وقت بخیر. صرفاً در چند روز اخیر به‌دلیل جابه‌جایی محل چاپخانه و مسائل دیگر، چاپ جزوه ها با مقداری تأخیر مواجه شده که ا‌ن‌شاءالله در هفته آینده به روال سابق برمی‌گردد. اغلب در همان روزی که سفارش ارسال می‌شود یا فردای آن روز جزوه ها پرینت گرفته و ارسال می‌شود. ارسال به شهرهای دیگر از طریق پست است و در حالت عادی، پست پیشتاز مرسوله‌ها را تا ۴۸ ساعت می‌رساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای ارسال فایل و پرسش از اینجا استفاده کیند.
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتس‌اپ  و ارسال فایل لطفاً از این بخش استفاده کنید.
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می‌دهیم.