• م. انقلاب، خ. کارگر جنوبی، ک. مهدی‌زاده، پ. ۲۷، واحد ۱۹ (لطفاً پیش از تشریف‌فرمایی تماس بگیرید.)
لوگوی نبشته
توضیح نحوه سفارش‌گذاری در بخش پرینت سایت

توضیح نحوه سفارش‌گذاری در بخش پرینت سایت

تمام مراحل سفارش‌گذاری در بخش پرینت سایت نبشته به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. سعی کرده‌ایم تمام حالات ممکن را در این فرم‌ها بگنجانیم. از فرم محاسبه می‌توانید برای محاسبه هزینه خدمات مورد نیازتان استفاده کنید.

چنانچه قبلاً به ما سفارش داده‌اید یا به این بخش نیاز ندارید، می‌توانید با کلیک روی گزینه «سفارش آنلاین» مستقیم به بخش ثبت سفارش وارد شوید و با بارگذاری فایل/ فایل‌های خود سفارشتان را ثبت کنید.

در تصویر زیر فرم محاسبه را مشاهده می‌فرمایید. از منوی بالای سایت می‌توانید از بخش «خدمات ما»، گزینه «کپی و پرینت» را انتخاب کنید و به صفحه مورد نظر وارد شوید.

پرینت ارزان - چاپ جزوه

نحوه بارگذاری فایل و ثبت سفارش در سایت

پس از محاسبه هزینه خدمات مورد نیاز، می‌توانید با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش» به بخش سفارش‌گذاری وارد شوید. چنانچه بالاتر هم توضیح داده شد، بدون استفاده از این بخش هم می‌توانید سفارش خود را با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش» ثبت کنید.

در این بخش، پس از بارگذاری فایل/ فایل‌ها، سایت به‌صورت خودکار تعداد صفحات را محاسبه می‌کند و شما باید سایر ویژگی‌های سفارش خود را ثبت کنید. مثلاً چنانچه می‌خواهید برای چاپ جزوه اقدام کنید و چند جزوه برای چاپ دارید، می‌توانید همه آنها را در سایت بارگذاری کنید و با مشخص‌ کردن ویژگی‌های هر یک از فایل‌ها از جزئیات هزینه‌های آن مطلع شوید.

همان‌طور که در تصویر زیر مشخص شده است، پس از ثبت فایل/ فایل‌ها و کلیک روی گزینه «ثبت سفارش» باید نحوه تحویل را مشخص کنید. ما در این بخش سه شیوه تحویل برای سفارش‌ها در نظر گرفته‌ایم: ۱. تحویل حضوری، ۲. تحویل پستی و ۳. تحویل از طریق پیک در مناطق ۲۲گانه تهران. پس از انتخاب شیوه تحویل سفارش، با پرداخت هزینه سفارش، فایل‌/ فایل‌های شما به همراه توضیحات سفارشتان برای ما ارسال می‌شود و پس از بررسی، چنانچه فایل ارسالی شما با فرم محاسبه منطبق باشد، فرایند چاپ جزوه شما آغاز خواهد شد.

چنانچه فایل ارسالی شما با مشخصات درج شده در سفارش منطبق نباشد (مثلاً سفارش رنگی باشد و شما سیاه‌وسفید را انتخاب کرده باشید)، پس از بررسی، با شما تماس گرفته می‌شود و پس از شرح علت اختلاف هزینه، برای شما فاکتور اصلاحی صادر خواهد شد. 

پرینت ارزان - چاپ جزوه

ارسال فایل از طریق پیام‌رسان‌ها

چنانچه به هر دلیلی، اعم از اختلال اینترنت (خصوصاً اینترنت TDLTE ایرانسل)، بیشتر بودن حجم فایل از مقدار مجاز، ارسال فایلی با فرمت جز PDF یا نیاز به پرینت بخشی از یک فایل یا مواردی که در بخش سفارش آنلاین لحاظ نشده، نتوانستید از بخش «سفارش آنلاین» سفارش خود را ثبت کنید، می‌توانید با وارد کردن ویژگی‌های فایل/ فایل‌های خود و ثبت سفارش تمام مراحل را مانند بخش قبل انجام دهید.

توجه داشته باشید که پس از ثبت سفارش و پرداخت، باید کد پیگیری سفارش را به همراه فایل/ فایل‌های خود به پیام‌رسان‌هایی که پس از ثبت به شما نمایش داده می‌شود ارسال نمایید.

پرینت - چاپ جزوه

چنانچه در خصوص موارد ذکر شده، پرسشی داشتید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.